Popis jednotlivých lekcí

Zdravotní cvičení na míčích (Lenka Hrdinová, Kateřina Hrdinová)

Lekce zaměřené na rehabilitační cvičení, při kterém se naučíme správné držení těla, jak zlepšit špatné pohybové návyky a jak zmírnit svalové dysbalance. Kombinujeme rychlejší sestavy (kardio) s pomalými (posilovací, protahovací) a na závěr lekce několik relaxačních cviků. Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie, vždy je přizpůsobené složení klientů.

Bodyweight (Kateřina Hrdinová)

Kondiční a posilovací cvičení, při kterém jde především o využití váhy vlastního těla. Zaměříme se na zpevnění tzv. CORE (střed těla), zvýšení fyzické kondice a posílení všech svalových skupin. Jednotlivé cviky vždy upravíme podle potřeby klienta tak, abychom získali co největší efektivitu. 

Zdravotně kondiční cvičení (Jana Tušlová)

Cvičení které udrží v rovnováze vaše pohybové dovednosti, přispěje ke zpevnění středu těla a posílení pánevního dna. Působí také jako prevence civilizačních chorob. Při cvičení využíváme různorodé pomůcky - overbally, gymbally, masážní míčky, therabandy.

SM systém (Jana Tušlová)

Kurz spirální stabilizace - pohybový program, který využívá prvky posilování, stabilizace, protahování, relaxace a koordinace, formou jednoduchého cvičení se speciálním lanem. Cílem cvičení je regenerace páteře při dlouhodobém sezení, při jednostranném zatížení v práci a  uvolnění bolestivého svalového napětí. 

Cvičení pro těhotné a matky po porodu (Eva Pelánová)

Cvičení je vhodné od 13.týdne těhotenství až téměř do porodu pokud se budete cítit dobře. Ke cvičení se lze připojit během celého roku. Cílem cvičení je protažení a posílení svalů , které jsou důležité jako příprava k přirozenému porodu, vylepšení návyků správného držení těla, vhodným cvičením uvolnit bolesti zas a krční páteře, cíleným posilováním zpevnit svaly pánevního dna a hlavně se cítit dobře během těhotenství. Pro maminky po porodu jsou připravené cviky k návratu do původní kondice a zpevnění svalů (vhodné po uplynutí  šestinedělí a pro ženy po císařském řezu po zahojení jizvy).

Cvičení pro seniory (Lenka Hrdinová)

Skupinové cvičení udržuje vitalitu a fyzickou kondici na přiměřené úrovni, zpomaluje atrofii svalů a mírnou formou posiluje celé tělo. Jsou zde zařazeny cviky na zlepšení stability, koordinace a uvolnění zkrácených svalů i ztuhlých kloubů. Ke cvičení využíváme velké míče, overbally a další pomůcky.

Cvičení pro děti (Eva Pelánová)

Pod dohledem fyzioterapeuta naučíme děti zábavnou formou radost z pohybu a správnému držení těla. Cvičením předejdeme vzniku vadného držení těla a svalovým dysbalancím, jejichž výsledkem jsou bolesti zad a kloubů v budoucnosti

Kundalini jóga (Martina Jirčíková)

Kundalini jóga je podle Yogi Bhajana jogínská tradice kombinující meditaci, mantru, fyzické cvičení a dýchací techniky. Kundalini doslovně znamená lokna na pramínku vlasů milého. Metafora se vztahuje k toku energie a vědomí, které existuje v každém z nás a které nám umožňuje splynout s vesmírným vědomím. Hlavním cílem Kundalini jógy je probudit plný potencial lidského vědomí v každém jedinci. To znamená rozpoznat naše vědomí, vyladit ho a rozšířit ho do neomezeného vědomí. Odstranit veškerou vnitřní dualitu, vytvořit schopnost hluboce naslouchat, kultivovat vnitřní ticho a dosáhnout prosperity a výtečnosti ve všem, co děláme.  

Tanec pro ženy (Romana Sochová)

Speciální kurz pro ženy zaměřený na celostní cvičení pro zdravé pánevní dno a zdravá záda. Můžete se těšit na tanec v orientálním či africkém rytmu, bioenergetická cvičení i jemné cviky pro svaly pánevního dna, které jsou vhodní například při inkontinenci, menstruačních problémech, potížích s otěhotněním a pro zvýšení vitality, energie a radosti ze života. Na hodinách se také naučíme cviky dle L. Mojžíšové, které jsou vhodné při bolestech zad a blokacích v pánvi, a nebudou chybět ani cviky na posílení hlubokého stabilizačního systému a jógou inspirované protahovací cviky.